Sunday, August 21, 2011

ya ALLAH ya RAHMAN ya RAHIM
aku terasa lemah sekali. jiwaku merintah batinku terluka. lapangkanlah dada hambaMU ini Ya ALLAH. Berikanlah ketenangan kpdKU. Emosi sgt terganggu. hormon endorphin semakin menurun. DOWN~ sgt terkilan dgn apa yg terjadi. akhirnya aku yg luka sendiri sedangkan luka ni xpernah aku mencarinya. di mana silapku? di mana yg xkena sbenarnya sehingga aku diuji dgn benda2 begini. astaghfirullah... astaghfirullah.. astaghfirullah... berikanlah aku keredhaan Ya ALLAH.. biarkan aku hadapi hari2 aku dgn tenang dan dengan senyuman. dengan gelak tawa aku yg sama bukan yg terpaksa dibuat2. Ya ALLAH Ya Tuhanku Yang Maha Memberi Petunjuk Kepada Kebenaran Yang Terang.. kau bimbinglah hatiku supaya sentiasa mengingatiMu. Kau yakinkanlah aku dengan setiap aturanMu.. semoga aku xkan tersasar lg ke dalam kegelapan walau apa pun telah terjadi.
AMIN
21082011

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...