Saturday, January 29, 2011

::BUAH APA?::

as salam semua!!!!

arini MZ nak kasik teka-teki
sape betul MZ dpt notebo0k sebijik sendiri beli ~daaaa~
korang kenal x buah ape ni?? gambar kat bawah ni haaaa~
buah ni sedap tau... MZ 1 family suka makan benda ni. sblm ni sy sdiri pom xkenal buah pe sampai skrg sebenarnya. tp kalo uolss kenal leh gtau sy erk. nak tau nama saintifik n nama panggilan dia yg sebenarnya... buah ni MZ jumpa kat TESCO jek n nama dia arrowhead lam bahasa melayu xtau dipanggil ape. xkan anak panah kot.... tempat lain xpernah jumpa lg
gamb kat bawah ni selepas buah tersebut di proses... da jd ala2 potato chips n lebih sedap dr MR PRINGLES. xcaya?? try buat

buah td yg sebijik2 kita kasi hiris nipis2... pastu goreng ~tadaaaaaa... jd lah cam gambar di atas. sedap sgt2 n ranggup.

p/s: kerepek arrowhead lebih berkhasiat dr jajan

7 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

jadi kerepek la ye..mcm best je bile tgk time lapar ni..hehehe

m!sZ zAL!nA said...

sedap tau ummi amna.. nama dia arrowhead

Sharifah nor said...

tak de shoutbox ke??

+akufobia+ said...

aumm.

m!sZ zAL!nA said...

ada shoutbox... atas ym kat gamb comel

nuriz said...

mcm menarik je

syao said...

ni sengkuang cina kalau x silap..ayah sy pernah beli. kat tesco gak :D

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...