Sunday, October 30, 2011

:: RASA INI ::

sangat tidak tahu bagaimana ingin menggambarkan perasaan ini dgn patah-patah perkataan atau dengan olahan abjad dari A hingga Z. Saat jari ini menari-nari di keyboard deraian air mata bertalu-talu di pipi. saat ini terjadi teringat dgn satu ayat yang pernah dibaca, bahawasanya

‘’ALLAH AKAN MENGUJI HAMBANYA DENGAN PERKARA2 YANG DICINTAINYA’’

apakah ALLAH menguji aku dengan perkara ini kerana aku menyintai seorang manusia? seorang manusian yang bisa meluruhkan dan menyentuh dasar hati aku dgn sikap ketakwaan dan kecintaannya PADA-MU. hadirnya di dalam hidupku sesungguhnya membawa perubahan yang sgt besar. aku makin menyintaiMU ya ALLAH. Hubbun yang lahir ini adalah cetusan rasa drMU dan anugerah yang bisa menjadi ujian dariMU ya ALLAH. Sebagai hambaMU sesungguhnya aku harus menyintaiMU lebih dr segalanya kerana ENGKAU yang mengatur segala perjalanan hidupkan.

Red_Rose_flowers

HIDUP DAN MATIKU LILLAHI TA’ALA

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...