Monday, October 24, 2011

Ya Allah, andai dia adalah jodohku, andai dia adalah yang terbaik untukku, permudahkanlah urusan kami..Ya Allah..Lembutkanlah hatinya ntuk menerimaku,Ya Allah..Berilah sedikit ruang untukku dalam hatinya,Ya Allah.. Tapi, Ya Allah, andai keputusan yng dia buat selepas ni adalah dgn melepaskanku..Aku terima dengan redha..Sungguh ketentuanMu ada hikmahnya.. Cumanya Ya Allah, kau tabahkanlah hatiku ini Ya Allah.. semoga Ya Allah.. Aku bakal menerima kehadiran seseorang yang mencintaiMu.. Ya Allah, aku merayu padaMu..Hadirkanlah seseorang yang boleh membimbingku ke jalanMu, yang boleh mendalamkan cintaku kepadaMu.. Ya Allah,sungguh Ya Allah.. Hati ini mencintaiMu.. Hati ini merinduiMu.. Janganlah kau kembalikan aku pada kegelapan lampauku Ya Allah.. Berilah seseoarng yang boleh membuat aku lagi mengenaliMu, Ya Allah.. Aku inginkan sebuah keluarga yng berteraskan kasih sayangMu.. aku inginkan zuriat yng akan menegakkan kalimahMu di muka bumi ini Ya Allah.. Ya Allah aku mahu cintaMu, aku mahu kasih sayangMu.. Aku mahu menghidu jannahMu, aku mahu bersama2 orang yang dikasihiMu.. Hati ini ciptaanMu.. Kau yang mendatangkan perasaan sayang ni Ya Allah.. dan mana mungkin aku tidak menyanyangiMu, sedangkan Engkau yng menciptakan seswatu yng ada padaku, sehingga perasaan sayang ini pun Engkau yng ilhamkan.. Biarlah aku mengenal cinta manusiawi ni berteraskan cintaku padaMu.. Layakkanlah aku untuk menerima seseorang yang mencintaiMu Ya Allah.. Layakkanlah aku.. Berilah aku peluang.. Aku hanya hamba yng lemah... Hanya padaMu kuminta, kurayu pertolongan MU Ya ALLAH.. amin~

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...