Saturday, June 18, 2011

LUAHAN HATI-KRISTAL

LIRIK LUAHAN HATI

nyanyian KRISTAL


Pertama kali ku dengar suaramu

sayunya hatiku merindui dirimu

walaupun belum kita bersua muka

namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu

hatiku terpaut melihat senyumanmu

aku mengharap engkau menerimaku

kerna aku bersedia menyintaimu

Akan ku renang lautan yang berapi

membuktikan kehebatannya cinta ini

tetapi jikala kau meninggalkan aku

terhiris hati ini

terguris jiwa ini


menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai

kasihku takkan hancur berderai

biarpun hari berganti hari

dirimu tetap ku nanti

Sayangku pimpinkan tanganku

menuju mahligai bahgia

kita bersama nikmati kisah cinta

hidup bagaikan di syurga

Oh kasih.....

Akan ku renang lautan yang berapi


membuktikan kehebatannya cinta ini

tetapi jikala kau meninggalkan aku

terhiris hati ini

terguris jiwa ini

menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai

kasihku takkan hancur berderai

biarpun hari berganti hari

dirimu tetap ku nanti


Sayangku pimpinkan tanganku

menuju mahligai bahgia

kita bersama nikmati kisah cinta

hidup bagaikan di syurga


abaikan wajahku yg kusam n hangus itu

p/s: lepas student cikna nyanyi masa hari guru tetiba cikna rasa lagu ni best.. ngeh~ layannnn

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...