Friday, November 18, 2011

:: REZEKI YG TIDAK DISANGKA2 ::

Firman Allah (Saba’:24)
Katakanlah: “Siapakah yang memberi rezeki kepada mu dari langit dan dari bumi?” Katakanlah: “Allah”, dan Sesungguhnya Kami atau kamu (orang-orang musyrik), pasti berada dalam kebenaran atau dalam kesesatan yang nyata.
rezeki yg dtg dari ALLAH sememangnya tidak disangka2.. pada pagi ini spt biasa cikna on9 dan tiba2 nampak WARDINA SAFFIYAH update FBnye sblm 2 blom diketahui yg beliau bakal berkongsi ubat gigi MU'MIN. lepas cikna komen baru nampak kat caption gamb bahawa beliau akan memberkongsi ubat gigi mu'min dgn pengomen 1,3,5,7,dan 9. yg surprisenya cikna pengomen pertama. hehe.. dpt ubat gg mu'min secara tak sengaja. setakat cikna berblogging n berfb cikna dah dapat sepasang baju kurung budak dr ERYMIN, memenangi baju T SHIRT dr KRUTV dalam peraduan CONTAGION, dapat SATEEN SHAWL dr WAFICO, pernah dapat white coffee dr EYRIQAZZ.. ke semuanya adalah rezeki yg tidak disangka2. rezeki dr ALLAH. cikna jz try my luck. :)
baju dah bg utk cik mia anak kak sara

p/s: semua ini didahulukan dgn ALHAMDULILLAH... semoga mereka2 yg pernah memberi ini dimurahkan lg rezeki oleh ALLAH swt..

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...