Friday, November 12, 2010

♥✿Sy SYG kamo0o0o♥✿

"oit pe citer?" sms ringkas dr teman lama MISZ. rindunye korang.. ~hukhuk~
♥✿really miss dat moment♥✿
zaman dahulu kala yang menyimpul pelbagai RASA suka dan duka
zaman mengejar cita-cita dan CHENTA
zaman yang tidak mungkin dpt diputar kembali
zaman yang hanya aku dan dunia remaja
kini semua zaman tersebut telah berlalu
dan aku amat2 berpuas hati sbb aku melaluinya

SUKA, DUKA, KECEWA, TERLUKA, MELUKAI, GEMBIRA

misz nak bercerita pasal kawan2 misz yg rapat masa kat UKM.
JOM kenal diorg
aya n mc jah

korg2 jom kta p lepak kat mapley.. diorg ni kawan setoto MISZ aka ousmate n rumate. Ktorg mmg gila. masing-masing da motor pastu hobi kitorg lepak2 kat kedai Mapley paling feberet nasi goreng maggi abg raju. kalo da kempunan pukul 3pg ktorg keluar crik nasi gorem megi abam raju. sgt suka meronggeng dan merempit. masa tgal lam kolej kitorg sudah dikenali oleh pak guard UKM sbb selalu masuk lewat. UKM xkesah xnak balik pom xpe.
air feberet kitorg tehbeng.
"kak ya nanti kakna wat air tebeng ko kakya deh"
"kakya deme kakna wat bubur"
rindu nasi ayam kakjah http://matcuoi.com


asjoana

yg ni lak teman aku meluah perasaan
dia juga peneman aku ketika aku sedih
ikut jek ke mana aku bawak bila aku mula mencari tempat menang perasaan
port tenang perasaan TASIK KEJUT
bila frust jek p tasik, bila p tasik jek frust
http://matcuoi.com

ina, as, ila

korg2 ini byk yg hepi moment
Hard Rock Cafe, lompat2 carik berita, makan2, jenjalan cari pasal
xsangka erk kta berjayakan? dalam dok penim2 wat asgmnt da sampai tahap berjaya dalam hidup. mereka2 ini kawan2 satu course dan kdg2 kawan tdo sebantal nak siap asgmntnyer pasal.
oit!! korg nanti kawen ain kta jumpa erk.. xsabar ni
http://matcuoi.com

sebenarnya ramai lg mereka2 yg rapat dan dirindui.. Nazura, pei lei, sandra priya, ruva, yg lelaki pom rindu juga.. xmo sebut la... nanti ada yg PENGSAN...

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...