Sunday, November 21, 2010

::GIVE AWAY::

http://matcuoi.com

PENGUMUMAN PENTING

tetiba rasa cam nak bagi sesuatu kat korang2 follower sbg tanda penghargaan sbb sudi jd follower misz. Tp yang jd masalah sekarang ni misz xtau nak wat contest pe. Skrg misz perlukan cadangan korang2 follower…

http://matcuoi.com

hadiah????

7/12/2010-11/12/2010 misz akan menjelajah langkawi jd hadiah nanti misz akan beli di sana.

Mungkin coklat?? Leh mamam..

Mungkin kain??? Leh pakai

Mungkin rokok ?? - xleh bahaya utk kesihatan

Mungkin gamat??? Diperlukan ketika sakit

Jd sebarang cadangan nak wat contest apa, anda boleh letak kat komen. Yg mana menarik misz akan jdkan contest dan bagi hadiah souvenier dr langkawi…

ADA BERANI???

http://matcuoi.com

11 comments:

Eyka said...

eyka nak cokelat..tapi kalu jumpe domo ag eyka suke~hee:)

Ayie a.k.a Nyei said...

kain2..

m!sZ zAL!nA said...

kasila cadangan utk contest skali... hukhuk

Cik Ekin said...

coklat daimmm... emm sdapnyaaa!

m!sZ zAL!nA said...

contestnye?? kira gula2 lam balang pom ok kan??

N@SIQUE said...

contest ,,,pasal pengalaman paling lucu,,ketika pergi bercuti,,hahaha

dah nak pi bercuti kan

m!sZ zAL!nA said...

nk p bercuti lamb lg 7-11/12.. xsabar rasanya

i am S!L4H.. said...

wat la kontes "wakenabebbbbb"
okey tipu je..x dak idea..gagagagag

m!sZ zAL!nA said...

idea2x!!!!

Saiful Zaini said...

coklat sedap nye... kain pown boleh gak...
hehe..

m!sZ zAL!nA said...

contest pe yg sesuai???

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...