Saturday, July 2, 2011

::JODOH DAN JODOH DAN LAGI JODOH::

::ASSALAMUALAIKUM::
seminggu 2 ni byk yg bercakap soal jodoh. p sana jodoh, p cni jodoh. dan saya sendiri mengalami penjodohan. adeh~macam penjodoh bilangan la plak. mmg xdapat dinafikan, umur 27 tahun bukan masanya untuk bermain cintan cintun malahan merupakan peringkat KAHWIN!!!
bukan cikna sanggap atau desperate housewife sgt nak kahwin tp bila org dah main usha2 cam2 xkan kita nak diamkan jek. kan lg senang kalau berterus terang. biar telus xda main2 disebalik tabir. sgt susah la jd seorg perempuan sbb perlu ada sifat malu itu. kadang2 terfikir juga macam nak jek pegang dia pas2 tanya;
"awk nak ke x kat saya??!"
tp sbg seorg perempuan cikna xmampu nak buat camtu disamping terfikir sape aku nak tanya2 dia. entah2 aku yg syok sendiri. ermmm... kesudahan macam tiada penyelesaian. kau jeling aku, aku jeling kau lama2 aku naik juling. adeh~ sgt tak larat nak fikir dan menanggung sesuatu yg xpasti ni. pening2x!!!
p/s:istikharah malam ke 5

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...