Monday, January 2, 2012

:: JEJAKA YANG PERNAH KUJATUH CINTA ::

anda pernah jatuh cinta??? dengan jejaka bagaimana anda jatuh cinta? cikna slalu sgt jatuh cinta. apabila kita jatuh cinta, kira rasa bahagia sangat. Hormon endorphin meleleh bagai dah penuh satu bekas dan bekas tu plak bagai nak pecah dah xlarat nam tampung endorphin yg terlebih. salahkah kita jatuh pokok cinta? jatuh cinta sebenarnya xsalah, yg salah apabila kita jatuh cinta ia melalaikan kita.

 Firman Allah S.W.T :

زين للناس حب الشهوات من النساء والبنين والقناطير المقنطرة من الذهب والفضة والخيل المسومة والانعام والحرث ذلك متاع الحياة الدنيا والله عنده حسن المآب

Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, yaitu: wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis emas, perak, kuda pilihan, binatang-binatang ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia, dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik (syurga).

CINTA itu merupakan anugerah dari ALLAH dan ia merupakan fitrah manusia. ok! skrg nak bercerita dengan siapa cikna pernah jatuh cinta? mau tahu? xnak tahu pon cikna tetap nak mention kat cni. dah nama blog cikna suka hati i la nak letak pape pon. hihihihi... kat bawah ni ada 3 nama jejaka yg benar2 cikna jatuh cinta. sangat2 jatuh cinta sampai termimpi2.
AMIRUDDIN

RYU WATANABE
SAIFUDDIN B JALIS
siapakah mereka2 ini??? jika anda peminat novel THRILLER RAMLEE AWANG MURSYID anda mesti kenal siapa mereka. ~
p/s: tgh baca fiksyen 302 (:

2 comments:

Queen Shahrazat the Snowflake Of Sahara said...

uik.... mana nama lelaki2 bertuah tuh...

Zalina Hassan Zamri said...

dah letak 3 nama bertuah kat bawah gambo 2.. hehe

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...