Friday, February 25, 2011

::Give Away dari Magrib!::

GA lagik... lagik2 GA xD
senang jek. sesapa nak join lehla klik kat banner di bawah n intai skali dinyer syarat erk


GA ni dr en MAGHRIB dan syarat2 seperti di bawah nesCOPY dr blog beliau trus


  1. Pertama sekali, kena la Follow blog gua.. penting tuh. gua check sapa tak follow.. hehehe.. ikut keikhlasan lah..
  2. Buat 1 entry simple gila! takyah nak panjang lebar.
  3. Entry kena ada gambar kat atas tu ea.. "magrib give away"
  4. tajuk entry? "Give Away dari Magrib!"
  5. tak payah nak letak header kat sidebar...
  6. tak payah letih letih jawab soalan.
yang penting.. anda kena TAG seorang sahaja... make sure dia tahu ea.. nak tag lebih pon buleh! tak kesah dan.. lagi suka ada lah! hehe


p/s: cik dah join n jadik follower ke 817 dan telah mengeTAG cik AIDA

3 comments:

nelly said...

Gud luck !

nanakimie said...

gudluck!jom join GA ni pulak:)

http://jemariasmara.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

Magrib said...

terima kasih sebab join... anda memang cool.. nanti saya announce pemenang nya ya!

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...