Saturday, December 17, 2011

:: GAMBAR PERKAHWINAN GAY MELAYU ::



hebat!! anda memang hebat.. hebat dalam memalukan keluarga. hebat dalam membelakangkan agama. serius rasa nak muntah tgk2 gamb perkahwinan pengikut kaum NABI LUT ni. Tidak takutkah beliau terhadap balasan yg bakal di terima di akhirat nanti? sudah lupakah beliau pada cerita yg telah terjadi kepada kaum NABI LUT A.S? 
“Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan seksaan itu tiadalah jauh dari orang- orang yang alim. ” 
(QS. Hud: 82-83)
semoga anda mendapat hidayah dr ALLAH utk kembali ke pangkal jalan. masih belum terlewat utk bertaubat selagi nyawa belum sampai ke halkum. 

Dublin, 15 Dis : Bekas pelajar perubatan University College Dublin (UCD), Ariff Alfian Rosli, 28, yang dilaporkan hilang oleh keluarganya kelmarin berada dalam keadaan selamat di Dublin, Ireland Duta Malaysia ke Ireland, Datuk Ramli Naam yang mengesahkan perkara itu berkata, pihaknya maklum tentang kehadiran Ariff Alfian di negara itu sejak beliau masih dalam pengajian di UCD lagi. Bagaimanapun, katanya, pihak kedutaan dan Wisma Putra tidak boleh mendedahkan maklumat terperinci bekas pelajar tajaan Petronas itu kerana menghormati Akta Data Perlindungan
Peribadi Dublin. ”Kerana itu juga Ibu Pejabat Imigresen Republik Ireland tidak boleh memberi maklumat berkaitan Ariff Alfian kepada ibu bapanya, ini kerana kita terikat dengan akta tersebut dan bukan seperti yang  dilaporkan oleh ibu bapanya semalam. ”Status Ariff Alfian di sini sah termasuk dari segi visa dan segala dokumennya juga sah. Semua sah, tiada kesalahan. Justeru, beliau dibenarkan untuk menetap di sini. “Namun, kita sebagai pihak yang terdekat dengan Ariff Alfian akan berusaha mendapatkan beliau supaya menghubungi keluarganya di Malaysia,” katanya.
Wisma Putra ambil langkah sewajarnyaSementara itu, Bahagian Konsular dan Bahagian Eropah Wisma Putra ketika dihubungi menjelaskan pihaknya telah mengambil langkah sewajarnya untuk mengesan pelajar terbabit selepas menerima laporan kehilangan pada 2009. “Kami telah mengambil langkah sewajarnya untuk mengesan pelajar tersebut dan telah dimaklumkan pelajar itu mempunyai rekod yang sah untuk memasuki Ireland. “Namun, percubaan untuk menghubungi beliau gagal kerana dia tidak mahu berjumpa pihak kedutaan mahupun keluarganya,” kata sumber tersebut.

Sebenarnya budak yg hilang ni tgh berseronok dgn pasangan dia. Dah berkahwin pon budak ni. kahwin dgn lelaki (TT__TT) dah xda perempuan ke kat dunia ni??? sedih sgt....
pakai topeng lg bagus...


yuck!!!!!meloyakan...

suber rujukan: KOLEKSI ARTIKEL
p/s: lelaki sikit ke perempuan yg sikit ni sampaikan kahwin pon sesama jenis. xlalu (!__!)

2 comments:

Abe Din said...

Kalau jumpa.. aku terajang die..

Zalina Hassan Zamri said...

ibu bapa dia sdiri pom susah nak jumpa dia

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...