Tuesday, February 4, 2014

:: PEMENANG GA 2014 ::

assalamualaikum..
sollu ala nabi...ni n3 terpantas yg cikna terpaksa buat sbb kekangan masa n gajet rusak. cikna cuma nak umumkan nama pemenang n diharap semua pemenang dapat memberi nama, alamat dan no telefon ke emel cikna zalina2301@gmail.com sebelum 15 februari 2014. sekian terima kasih.semua dpt hadiah cuma setiap hadiah tu xsama nilai... terima kasih semua.

hadiah utama: SYUDA ZAMIRAH
hadiah random: 1.DALILA
                        2. AMIR
                        3. RITA

diharap semua dapat memberi feedback sebelum 15/2/2014 JIKA TERLEWAT kemungkinan HADIAH anda takkan dipos. sekian terima kasih

6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Tima kasih yea...rietta emelkan details sekarang jugak...tq sgtsgt...

Dalila Samsudin said...

terima kasih. akak saya dah hantar . dapat tak? bagitahu kat cbox saya kalau tak dpt ye :D

Dalila Samsudin said...

terima kasih. akak saya dah hantar . dapat tak? bagitahu kat cbox saya kalau tak dpt ye :D

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

social bookmark dofollow indonesia said...

woo mantep semangatt

sherlina halim said...
This comment has been removed by a blog administrator.

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...