Friday, January 17, 2014

::LERAIKAN RINDU INI YA ALLAH::

Apa yang telah berlaku pada aku? Astaghfirullah... kenapa perasaan ini mulai timbul? Kenapa rindu mulai mencengkam? Aku makin bingung dengan setelah apa yang blaku seakan aku tlah melupakan apa yg terjd.. mata aku xdpt lelap disebabkan dia... YA ALLAH, kau jagalah hati hambaMu ini. Jgnlah kau membolak balikkan lg hati ini. Xmampu aku menanggung keperitan kerana ia cuma igauan mimpiku. Yang pasti hanya KAU yg MAHA MENGETAHUI apa yg terbaik utkku. KAu jauhilah hatiku dr trus mengingatinya melebihi aku mengingatiMu...

p/s: Pabila bersendiri, hati terasa sunyi, entah bila kekosongan dihati ini kan terisi lagi..hanya doa yang bisa ku utuskan, hanya takdir dan waktu yang bakal menyaksikan keajaiban..kan ku nanti dengan cinta setulus hati moga hadirnya akan melenyapkan tiap kesakitan, keperitan jua kedukaan..Ameen!

1 comment:

HeNRieTTa JoSe said...

Kdg kala rindu itu indah, kadang kala rindu itu resah...

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...