Monday, January 21, 2013

:: DI DLM LIPATAN KENANGAN::


Assalamualaikum
Semenjak dua menjak ini terlalu rindu sgt dengan kenangan lalu. Kenangan 2004-2007 yg xkan pernah dilupakan. Pelbagai kisah yang ku adun ketika ini. Persahabatan, kasih sayang, kesetiaan, percintaan, kegembiraan, kesedihan segalanya bersama, berteman tidak seperti kini aku hanya sendiri melayari kehidupan yg agak membosankan aku kadang2. 
Aku terlalu merindui kenangan bersama2 org yg pernah aku sayang. Mengharungi pahit manis bersama. Saat aku sakit dia disisiku, xpernah dia tinggalkan aku, sgt aku rindukannya, rindu sbg teman sahabat n kekasih yg xterluah. Wahai tuhanku lapangkanlah dadaku dr terus mengingatinya. Dia yang pertama dan xpernah membandingkn aku dgn sesiapa walau kekurangan diri ini. Namun segalanya berakhir begitu saja, pemergiannya membawa separuh dr diri ini. Ku tahu dia bahagia n tidak aku harapkan apa2 cuma aku mohon agar aku dilapangkan dada n redha dengan apa yg terjadi... murahnya air mata malam ini, berjuraian tanpa sekatan... stop it zalina. Ciken pox pon xsembuh lg. Dah wake up xpayah nak layan jiwang. Lupakan semua mula hidup baru. Xpayah nak hidup dlm kenangan. Anggap dia mimpi indah sj..

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...