Saturday, December 31, 2011

:: 2011 DALAM KENANGAN ::

sebelum kita imbas kenangan 2011 jom tgk wishlist 2011 tertunai ke x? 
MY WISHLIST FOR 2011 
❤ IM GONNA B PRETTIER                (^__^) 
❤ IM GONNA MAKE LOTS OF MONEY   (-__-) 
❤ IM GONNA LOVE MORE      (^_~) 
❤IM GONNA TRAVEL A LOT (-__-) 
❤ DUN B HURT AND CRY LESS THAN 2010 (^__~)

JANUARI
pada 30 jan 2011 kenangan yg xmungkin dilupakan bila festime sepanjang 14 tahun berkawan kami sambut besday sama2. haslizza, chik : semoga persahabatan kita selamanya :)
FEBRUARI
bulan ni bila bestfren aku NURFAIZUN bertunang setelah segala cabaran diharungi. SELAMAT BERKAHWIN pada 2012. juga majlis perkahwinan sahabat aku NORINA. 
MAC

22/3 hari yg paling cemas dalam hidup. xpernah merasa spt ari 2. bila umi n abah kena warded. first umi dulu pastu abah. sangt susah pada masa 2 sbb cikna xda sebarang transport utk hantar mereka ke hospital alhamdulillah seorg sahabat membantu, terima kasih ZURINA (sgt terharu)

bulan ini juga bapa saudara cikna yg dikasihi kena operate akibat saluran darah di otak tersumbat. alhamdulillah sekarang sudah sembuh. 
APRIL

tiada peristiwa yg terlekat kat otak
MEI

my newborn baby muncul dalam hidup. hidup makin berubah bila ada DEBBIE (MY CAR) senang bila sakit dan utk bergerak ke sana ke mari.
JUN
16/06/11-Bulan ni merupakan satu titik perubahan hidup aku. aku mula mencari diri dan telah mula menemui tujuan sebenar aku hidup. seseorg telah menyedarkan aku secara tidak langsung,  tanpa disedari dan aku amat berterima kasih padanya. ALHAMDULILLAH hidup semakin baik walau aku rasa kadang-kadang macam upside sbb dia. last2 aku redha dan pasrah kerana ia RAHSIA ALLAH. SMILE again. 
JULAI

bulan nangis xhenti2 sampai tiba2 berat turun sampai 4kg.. haha.. lawak... skrg naik berkg2
OGOS

bulan muhasabah diri dan aku semakin bertambah baik. biarlah ia rahsia antara aku dgnNYA. 
SEPTEMBER 

musibah menimpa keluarga bila adik cikna xcdt... teruk jugak warded seminggu. then, budak2 nak exam bulan membzkan diri xpayah peduli benda2 merapu. S.M.I.L.E 
OKTOBER
UUM here i come!!! convo time.. 
NOVEMBER
cuti sko0l!!! biasala kalo dah namanya cuti berjimba2 la. balik THAILAND tgk diorg sambut MAAL HIJRAH kat sana. best!! first time cikna join.
DECEMBER

bulan org kahwin!!! kenduri xbrenti2 naik gomok sudah. kenduri sahabat2 rapat. sedey ada, gembira ada. sedih bila kita blom kawen lg (hehe) gembira sbb diaorg gembira. SELAMAT PENGANTIN BARU ZURINA ♥ SHAHRUL, SHAFIRUL AZMIRA, AZURA ♥ RIZAL, RAZIFF ♥ AZLINDA..  

sayang rasanya nak meninggal 2011 sbb g cikna 2011 byk membawa perubahan. org yg terdekat ngan cikna pasti nampak perubahannya dan cikna yg merasainya sendiri. biarlah perubahan itu rahsia cikna dgn ALLAH. DIA yg menilai bagaimana kehidupan cikna. syukur.. semoga hidup kita dalam redhaNYA :) S.M.I.L.E walau apa pun 2012 u r most welcome.. 

p/s:wishlish 2012... ermm... esok la cikna publish.. byk sgt nak list ni.. hehe... neway. SELAMAT TAHUN BARU UTK SEMUA. SEMOGA 2011 SENTIASA DALAM KENANGAN MANAKALA 2012 KITA CIPTA SEJARAH BARU ~~ 

No comments:

::teruskan membaca n3 lain::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...